Prekybos centras CUP turėjo dovanų kuponus ir norėjo atsinaujinti sukuriant modernią elektroninę dovanų kortelę. Tikslas buvo kreiptis į tuos pirkėjus, kurie yra pernelyg užsiėmę ieškoti dovanų per fizines parduotuves. Elektroninė dovanų kortelė yra gera proga jiems sutaupyti laiko, tuo pačiu suteikiant dovanos gavėjui galimybę pasirinkti norimą ar reikalingą daiktą iš daugiau nei 100 parduotuvių, esančių prekybos centre.
Buvo sukurta dovanų kortelė ir unikali pakuotė, kuri atrodo kaip vokas, tačiau išsiskirianti savo forma ir apipavidalinimu. Pakuotės yra penkių skirtingų spalvų, kad kiekvienas pirkėjas, nepriklausomai nuo amžiaus grupės ar progos, galėtų rasti sau tinkamą dovanų pakuotę. Pakuotės vidus yra dekoruotas įmonės logotipais, o pakuotės priekyje žodis dovana yra folijuotas. Pakuotė yra užklijuota lipduku.
Norėjosi išsiskirti iš kitų įmonių, nenaudoti paprastų vokų, todėl sugalvota sukurti kažką naujo ir savito. Buvo labai sunku sukurti unikalios formos pakuotę, kuri susilankstytų lengvai, įdomiai ir būtų funkcionali. Buvo sukurta apie penkiasdešimt įvairių formų, dydžių ir lankstymų variantų.
Klientas: CUP prekybos centras